9 Eylül 2011 Cuma

Okuduklarım, Okuyamadıklarım :)






Totemim var totemim :)))))))) Düşündüm de ne zaman birden fazla kitap alsam, ilkini okuyorum diğerleri kalıyor. İlla ki bir tane alınacak, okunup bitirilecek ve heyecanla gidilip yenisi alınacak. Eğer böyle yapmazsam, okunmayı bekleyen kitaplar beni stres sokarken, onlara duyduğum heyecan da azalıyor ve gidip başka bir kitap alıyorum dolayısıyla da evdekiler kitaplıkta bekliyor. Bu huyumu keşfetmeme rağmen bazen dayanamayıp fazla kitap alıyorum. İnci Aral'ın Yeşil ve Mor adlı kitaplarını birlikte almıştım.Yeşil bitti ama Mor??? Araya Sunay Akın'ın İstanbul'un Nazım Planı adlı kitabı girdi. Sunay Akın imzalı hemde. Tam kendimi motive edip Mor a başlayacaktım kiii bugün yine dayanamadım sahafın önünden geçerken, veee üç tane, sahibi tarafından (deri) ciltlenmiş ikinci el kitaplar aldım.Totemimden vazgeçtim hepsini okuyacağım :))))
DİPNOT: Okuduğum kitaplarla ilgili yorumlarımı size yazamıyorum uzun zamandır. Farkındayım, ama yoğun bir süreçten geçiyorum, malum okul başladı:)))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder