24 Aralık 2010 Cuma

1. Antalya Konyaaltı Kitap Fuarı






Evet 1. Antalya Konyaaltı Kitap Fuarı 16-19 Aralık tarihlerinde gerçekleşti. Maalesef bu etkinliği önceden duyurabilme fırsatım olmadı.Ama izlenimlerimi paylaşmak isterim. Reklam panolarında gördüğüm zaman kesinlikle gitmem gerek demiştim.İstanbul'da yapılan kitap fuarını tv de görüp iç geçirdiğim günlerdi. Nitekim böyle etkinlikleri kaçırmak istemeyen ailemle birlikte gittik.Fuarda öğrencilerin kompozisyon, hikaye ve resimlerinin yer aldığı 'DÜNYANIN EN BÜYÜK ÇOCUK KİTABI' büyük ilgi gördü.Yukarıdaki resimler size biraz fikir verebilir.Ayrıca benim çok hoşuma giden ve çok iyi düşünülmüş bir diğer konuda emeğe saygı yani 'korsan kitap'. Bu konuya da mizahi bir bakış var , resimde de görüldüğü gibi...
Bir de anı defteri koymuşlar, çok da iyi yapmışlar e ben de üzerime düşeni yapıp içimden gelenleri yazdım. Ne mi yazdım e Başlangıçlar Üzerine...:)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder