30 Aralık 2010 Perşembe

Yılbaşı Menüm :)












Bu sene ilk defa yılbaşında ailemizle olacağız işte bu yüzden bir yerlere gitmek yerine yeni evimizde hep birlikte olalım istedik. Eee bu durumda yeni yıla özel hazırlıklar yapmak gerek değil mi?Geçen haftalarda internet başında kısa bir araştırma yaptım veee (damla sakızlı herşeyi çok seven biri olarak) bana farklı görünen şu tarife rastladım: Damla Sakızlı Lorlu Kurabiye. Tabi ki aklımın bir köşesine yazdım yılbaşı gecesinde yapmak için. Dayanamayıp bu akşamdan yaptım daha tadına bakmadım ama kokusu beni büyüledi, evim mis gibi damla sakızı kokuyor :) Eşim ne zamandır 'ne zamandır tiramisu yapmıyorsun canım, yapsan da yesek' diyip duruyordu. Bunu fırsat bilip hem de ne yapacağımı düşünmeme gerek kalmadan yaş pastayı da aradan çıkarmış oldum tabii onu yarın hazırlayacağım.Gelenektir bizde tam 00.00'da tatlı birşeyler yenir ki o yıl boyunca ağzımızın tadı bozulmasın, gelenek işte. Ben de bu vesileyle yaş pasta yaparım hep. İşte böylece tatlılarım Tiramisu ve damla sakızlı lorlu kurabiye.
Yılbaşı hindisiz olmazmış hindi aldık.Açılışı domates çorbasıyla yapmayı düşünüyorum ardından fırında sebzeli hindi ve pilav.Tabi ki yeşil salata, avakado salatası da yapacağım.

Yemek sonrası pastası, tatlısı, meyvesi, çerezi derkeeeenn geceyi bitiririz heralde:)

Çok mu karıştırdım yoksa ama ne yapalım yerli malı misali böyle olur ya yılbaşı geceleri. Evde kutlamak isteyen arkadaşlara örnek mönü olur belki dedim bilmem beğenir misiniz?





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder