27 Aralık 2010 Pazartesi

Doğan CÜCELOĞLU

Antalya Büyükşehir Belediyesi'nin düzenlemiş olduğu 'Aydınlık Bir Gelecek İçin Aile İçi İletişim ' konulu konferansa Prof. Dr. Doğan CÜCELOĞLU katıldı. Kültür ve Sosyal İşler Daire Başkanlığı'nca düzenlenen aile, çocuk , kişisel gelişim, sınav kaygısı gibi konuların işlendiği 'Aile Konferansları' dizisinin Aralık ayı konuğu idi Doğan CÜCELOĞLU. Daha önce de Üstün DÖKMEN'in konferansına katılmış olan annemin deneyimlerinden yararlanıp salonda yer bulabilmek için erkenden gittik. İyi ki de öyle yapmışız, AKM Aspendos salonu doldu, taştı, merdivenlerde izleyenlerin yanı sıra Doğan CÜCELOĞLU'nun sahneye davet edip oturmalarını sağladığı kalabalık bir grup da vardı. Yani salonda koltular,merdivenler ve sahne dahil her yer doluydu. Biz ön sıralarda bir yer bulabildik, şanslıydık ee ne de olsa erken geldik dimi. Konferans öncesi, ilginin yoğun olması sebebi ile bazı tatsızlıklar yaşanmadı değil. Konumuz iletişimken ve biz daha en başından bunun örneklerini yaşıyorsak bu konferansa gerçekten ihtiyacımız olduğunu bir kez daha anladım. Bir kere bu tür organizasyonların yapılmasının ve bundan tüm halkın faydalanabiliyor olmasının ne kadar mükemmel olduğunu zaten söylememe gerek yok. Ama konferans öncesi yaşananları gördükten sonra hele de bu tartışmaları başka yerlere çekmek isteyenleri gördükten sonra hiç olmazsa sembolik bir fiyata bilet satışı yapılsa da herkesin yeri belli olsa demedim değil hani.
Gelelim konferansa; gittiğime değdi mi EVET hem de FAZLASIYLA. Bazen hüzünlendim, bazen de gülümsedim aslında ne kadar acı olan ve farkında olmadan yaptığımız onca yanlışa... Ders çıkardım ,kendi payıma düşeni almaya çalıştım. Kulağıma küpe olsun dedim, birşey yaparken artık aklıma gelsin de kendimi frenleyeyim dedim, aklımın bir köşesinde yer etsin dedim, yazdım bir bir akıl defterime. Çok çok çok can alıcı nokta vardı Prof.Dr. Doğan CÜCELOĞLU'nun sözlerinde. Siz de böyle bir fırsat yakalarsanız sakın kaçırmayın mutlaka gidin derim , gidin de şöyle bir gözden geçirmek fırsatı bulun hayatınızı, kendinizi, eşinizi, doğacak bebeğinizi, çocuklarınızı,işinizi, ailenizi, varlığınızı...
Çok teşekkür ederim Doğan CÜCELOĞLU'na, bana yeni bir bakış açısı kazandırdığı ve yeni ufuklar açtığı için.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder