6 Ocak 2011 Perşembe

Bir Yudum Mutluluk :)


Tam bir kahve tutkunu olduğumu daha önce de söylemiştim sanırım.Her türlüsünü sever her türlüsünü içerim.Buna rağmen çok fazla çeşit bildiğim söylenemez klasik çeşitleri tüketiyorum daha çok. Türk kahvesi,damla sakızlı türk kahvesi, sütlü gold kahveler (kendi üçü bir aradamı yapıyorum yani:))Dışarıda içtiğim vakitler filtre kahveleri deniyorum ama biraz sert geliyorlar. Yalnız şöyle bir durum var ki sevdiğim lezzetlerden de vazgeçemiyorum.Mesela ne zaman Starbucks Coffee http://www.starbucks.com.tr/ gitsem içimden bu sefer farklı bir aroma deneyeceğim diyorum ama her seferinde de çikolata soslu whıte chocolate mocha karşısında yeniliyorum.Şimdi bile kokusu burnumda tadı damağımda(neyse ki geçen pazar içtim:).En kısa zamanda gidip yine onu içeceğim :) ve sanırım hiçbir zaman Starbucks'ın diğer lezzetlerini tadamayacağım...A bir de o sıcak yaz günlerinde insanın içini serinleten frappuccino unutulmamalı :) Ne yapayım elimden gelse kendi yerimi açıp bir kahve markası olacağım :)

5 yorum:

  1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  2. teşekkür ederim öğretmenim gel beraber olsun :)

    YanıtlaSil
  3. tam bir kahve delisiyimdir ben de.. ahsi geçsin durakalırım.. misal şimdi:)

    YanıtlaSil
  4. sEVGİLİ dELİ aNNE :)
    beni izlemeye başladığınız için teşekkür ederim sizin de çok şeker bir bloğunuz var ya da düşünceleriniz çok şekermiş desem daha doğru herhalde :)ben henüz anne olmamış bir anasınıfı öğretmeni olarak yine de sizi anlayabiliyorum.Acaba anneliği biraz daha mı ertelesem :)

    YanıtlaSil