8 Ocak 2011 Cumartesi

FINDIKKIRAN


Antalya'ya tayinimin çıkmasıyla birlikte buranın nimetlerinden faydalanma ve uzakta olduğum yılların acısını çıkartabilme çabasındayım:) Fırsat buldukça düzenlenen etkinliklere katılmaya çalışıyorum. Bunlardan bazılarını sizinle paylaşmıştım (Bkz.Doğan Cüceloğlu ve Antalya 1.Kitap Fuarı başlıklı yazılarım). Aralık ayında Antalya Devlet Opera ve Balesinin düzenlediği Anna Karenina adlı temsile gitmiştik ve büyük bir hayranlıkla izlemiş en kısa zamanda diğer temsillere de gelmemiz gerektiğini konuşmuştuk eşimle.Nitekim yine Aralık ayında olan, benim kaçırdığım ve çok üzüldüğüm temsillerden biri 15 Ocak'ta tekrar var ve eminim ki Anna Karenina gibi kapalı gişe oynayacak.İşte o temsil: FINDIKKIRAN. Oyunun konusu hakkında tüm bilgilere ve diğer şehirlerdeki tüm temsillere http://www.dobgm.gov.tr adresinden ulaşabilirsiniz.Ayrıca yarın da Afyon Gezisine gidiyorum :) Anlaşılan leyleği havada gördük :)

2 yorum:

  1. mrb,ben de anasınıfı öğrtmnym ve ben de yeni bir bloga başladım.seni beklerim:))
    http://pelinpembesi-buket.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. Hoşgeldiniz pelinpembesi! Demek meslektaşız çok sevindim :) ben de sık sık beklerim :)

    YanıtlaSil