15 Şubat 2011 Salı

Bu Ne İncelik...


Sabah sınıfa gelen öğrencilerimi karşılarken, bir velim çocuğunu sınıfa gönderdikten sonra , birgün önce yaşananları anlattı bana. Meğer benim minik kuzum dün bütün gün 'anneee bugün sevgililer günü ben öğretmenime çiçeksiz gidemem anne gidemeeemmm' demiş durmuş. Sağolsunlar çok güzel bir kırmızı gül getirmişler ama benim kuzumun inceliğine ne demeli :) Onun ailesine söyledikleri aklıma gelince kocaman bir gülümseme yerleşiyor yüzüme zira hislerden ve incelikten anlamayan ne büyükler var! Hep söylerim insanoğlu büyüdükçe (ne bileyim uygun kelimeyi bulamadım bozulmak gibi birşey) bozuluyor diye ve bundan korkuma inadına çocuk olasım gelir.Bu anlamda şanslıyım çünkü bana hergün saflığı hatırlatan yaramaz kuzularım var :)

4 yorum:

  1. Çocuklar kadar masum olabilsek keşke, işlediğimiz her suçta bile... Ama olmyor maalesef. Çocuklardaki o masumiyet, sadece çocuklara ait gibi...

    YanıtlaSil
  2. canım kendin gibi ince düşünceli öğrencilere sahip olman ne harika.Antalya'nın farkı ortada değil mi:)
    sevgiyle..

    YanıtlaSil
  3. Kalemin secdesi: sana katılıyorum zaten bu düşüncelerle paylaştım bu yazıyı.
    Seyyahmimoza: teşekkür ederim ince arkadaşım :)

    YanıtlaSil
  4. Kuzular öğretmenlerini çooook severlermiiiiş:)

    YanıtlaSil