13 Şubat 2011 Pazar

Taatil Bittiiiiiii :(

Eveeet on beş günlük yarıyıl tatilimiz de bugün sona erdi. Yarın iş başı. Ne yapalım durumu benim gibi olanlar için üzgünüm:) Benim misafirlerim vardı: birlikte vakit geçirmek güzeldi elbet gezdik, tozduk, güldük, yedik ,içtik... Fakat benim gibi tatil için dinlenme bol bol kitap okuma ve film izleme gibi hayaller kuran biri için duruma, misafir sonrası süren iki günlük temizlik faslını da eklediğimizde tatil yapamadan okula başlayacak birinin ruh hali çıkıyor ortaya. Alıştım sayılır aslında son dört yıldır yaz tatıllerımız bile dolu geçiyor ve bir bakıyoruz ki dinlenemeden okullar açılmış. Umudum bu yaza:( Bakalım nasıl geçecek? Kendimi gezmeye, tozmaya, dinlenmeye programlıyorum secret ın gücü neredesin? :)))) Veee işte tatil hayalim :)

2 yorum:

  1. ooff ben dediklerini yaptım ama doyamadım . ne çabuk bitti tatil.yarın okul :((
    yaz tatilini bekleyeceğim bende ...

    YanıtlaSil
  2. senin adına sevindim. Dedim ya benim durumumdakiler için üzgünüm :) Hayat ertelenecek kadar kısa değil ama umutlar hep gelecek bahara kalıyor işte...

    YanıtlaSil