13 Şubat 2010 Cumartesi

Eski Dostum!!!!!!!!!


O kadar mutluyum, o kadar mutluyum ki anlatamam. Siyah düz saçlıydı o, asi, fanatik, saf, arkadaş, dost...
Yıllar sonra yeniden. On yıl, tam on yıl sonra yeniden. Ne çok özlemişim meğer...
Sıra arkadaşımdı ortaokulda,dostumdu, gitti, mektup arkadaşım oldu. Rüzgar esti sonra, daha da şiddetli savrulduk ayrı yönlere, yörelere. Uzun sürdü esintisi. Taa neden sonra farkettik birbirimizi nasıl olup da kaybettiğimizi. Bir ipucu yakaladım sonra. Yıllar sonra. Sürdüm izini. Ondan önce buldum en saf zamanlarımı, bu zamanlara şahit olanımı. Nostalji yaptık biraz, biraz günümüzden...
Canım arkadaşım; on yıl sonra yine bulduk birbirimizi, tekrar kaybetmemek dileğiyle...
Yeniden Hoşgeldin Özlem.
05/01/2010

1 yorum:

  1. canim arkadasim bundan sonra insallah hic bir zaman kaybetmeyiz birbirimizi.. insanin hayatinda en saf en guzel gunlerini hatirlatacak iste ben burdayim diyecek bir kanit gibi hayatimda yine o saf o guzel yerini aldin.. sen de hosgeldın hayatıma tekrar nede ıyı ettın vazgecmeyıp bulmakla , o yerı tekrar almakla :)

    YanıtlaSil