13 Şubat 2010 Cumartesi

Tatil BittiArtık Buradayıııımmm...

On beş günlük tatilin ardından buradayım. Aslında epey uzun bir tatil ama yine çok çabuk geçti sanki. Tatilde zorlu kış koşullarına rağmen gezmeyi ve alışveriş yapmayı başardım :) Aynı zamanda dinlendim de. Vee okul saatlerine denk gelen, izleyemediğim programları izledim hemen hemen hergün. Hergün deniz manzaralı penceremizin önünde türk kahvemizi içtik annemle( o güzelim köpüklü kahvelerin resmini de çekmiştim ama ekleyemedim maalesef). En büyük zevklerimden biridir. Resmen kahve tutkunuyum. Hele bir de ılık bir kış günüyse ve penceremden içeri sıcak bir güneş demeti gelmişse değmeyin keyfime. Kedi gibi kurulurum koltuğuma kaldırabilene aşkolsun. Kış güneşinin tadına varırım. Yalnızsam bir de kitabımı alırım elime, dünyanın en mutlu insanıyım o an.
Daha neler yapmadım ki. Sinemaya gitme fırsatım da oldu. 'Ejder Kapanı' sinemadan çıktıktan sonra keyiflendiğiniz, kahkahalar attığınız bir film değil, aksine düşündüren ve bazı acı gerçekleri gördüğünüz, hüzünlendiğiniz bir filmdi. Kitaplara bakma fırsatım da oldu fazlasıyla. Her ne kadar aradıklarımı bulamamış olsam da :( Ayşe Kulin'in 'Bir Gün' adlı romanını aldım. Genelde yaptığım gibi okunmuş,orjinal ama ikinci el. Bir de eşimin sahaflardan benim için seçtiği yaşanmışlık dolu 'Kerime Nadir' kitaplarını da sayarsak üç tane daha kitabım oldu.Okudukça sizinle paylaşacağım.
Sevgiyle Kalın

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder